Pokud vám cokoli z virtuáního běhu schází - nedorazila vám medaile, dorazila vám špatná medaile, nebo chybí cokoli, co jste objednali. Obraťte se na nás a problém s tebou vyřešíme. V případě, že jste si objednali jakýkoli merch ke svému startovnému, ale nesedí, zvolili jste špatnou velikost/typ zboží? Nezoufejte, u nás můžete cokoli bez starostí vyměnit.

Reklamace se vztahuje na záslané předměty z virtuálního běhu - kompletnost zásilky a její stav. Reklamaci či výměnu je možné provést nejdříve 10 pracovních dní a nejpozději 2 měsíce po skončení běhu.

REKLAMACE ZÁSILKY Z VIRTUÁLNÍHO BĚHU
V případě, že vám cokoli, co jste si objednali v rámci virtuálního závodu chybí/přebývá nebo bylo zasláno chybně.

  • Vyplňte reklamační formulář níže - zde budete dotázáni na vše důležité, co potřebujeme k reklamaci zásilky vědět
  • Vaši reklamaci vyřídíme CO NEJRYCHLEJI, nejpozději však do 30 dní. 
  • Na reklamační formulář často NEODPOVÍDÁME, ale automaticky pošleme co chybí
  • Pokud budeme potřebovat jakékoli doplňující informace ozveme se vám do e-mailu
  • Pokračujte tedy k vyplnění formuláře níže, Vyplňte pečlivě všechna pole formuláře, odpovědi potřebujeme k umožnění co nejrychlejšího průběhu, pokud některé pole nevyplníte, nebo nevyplníte správně, může dojít ke zdržení celého procesu

REKLAMACE ZBOŽÍ, ZAKOUPENÉHO V RÁMCI VIRTUÁLNÍHO BĚHU

  • Na veškeré zakoupené zboží se samozřejmě vztahuje zákonná záruční lhůta 2 roky
  • K vyřízení své reklamace nebudeš pořebovat doklad, bude nám stačit informace, v rámci kterého běhu jsi zboží zakoupil a nejlépe i tvé startovní číslo
  • Pokračujte tedy k vyplnění formuláře níže, Vyplňte pečlivě všechna pole formuláře, odpovědi potřebujeme k umožnění co nejrychlejšího průběhu, pokud některé pole nevyplníte, nebo nevyplníte správně, může dojít ke zdržení celého procesu
  • Po vyplnění formuláře Nám zašete reklamované zboží na naši kontaktní akresu (níže) s poznámkou, že se jedná o reklamaci zboží a jaké je vaše preferované řešení reklamace (výměna/oprava/vrácení peněz)
  • Vaši reklamaci vyřídíme CO NEJRYCHLEJI, nejpozději však do 30 dní. 

VÝMĚNA ZBOŽÍ, ZAKOUPENÉHO V RÁMCI VIRTUÁLNÍHO BĚHU

  • Pokud jste zakoupili zboží ve špatné velikosti, neváhejte se na nás obrátit pro výměnu
  • Pokračujte k vyplnění formuláře níže a to textu uveďte, co chcete vyměnit za jaké zboží.
  • Vyplňte pečlivě všechna pole formuláře, odpovědi potřebujeme k umožnění co nejrychlejšího průběhu, pokud některé pole nevyplníte, nebo nevyplníte správně, může dojít ke zdržení celého procesu
  • Po vyplnění formuláře Nám zašete k výměně na naši kontaktní akresu (níže) s poznámkou, že se jedná o reklamaci zboží a jaké je vaše preferované řešení reklamace (výměna/oprava/vrácení peněz)
  • Bude možné vyměnit zboží pouze za znoží stejné hodnoty
  • Vaši výměnu vyřídíme CO NEJRYCHLEJI, nejpozději však do 30 dní. 

NAŠE KONTAKTNÍ ADRESA

Rozběháme Česko z.ú.
Markéta Myslivcová
Bzenecká 1055/3
32300
Plzeň
608583445
zc.oksecemahebzor@atekram
 
MŮŽETE NÁM ZBOŽÍ POSLAT I NA ZÁSILKOVNU: Hodonínská 974, 323 00 Plzeň 1 - Severní Předměstí, 608583445